Subject: Arvamus seoses Tallinna piirkonna kõrgepingevõrgu tugevdamise riigi eriplaneeringu algatamisega
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Riigikantselei",Külli Siim REGO, "Alan Rood REGO"
Date: Tue, 17 Dec 2024 13:11:38 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadame Teile OÜ Orbital Tallinn, Pähklimäe Logistika OÜ, East Capital Park 
Rae OÜ ja OÜ VINTSELLE arvamuse seoses Tallinna piirkonna kõrgepingevõrgu 
tugevdamise riigi eriplaneeringu algatamisega (palun vt manuses).

Lugupidamisega

Gerd Krieger | Juhataja
 <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 
+372 5065 002
OÜ Orbital Tallinn | Hobujaama 4, Tallinn 10151

Käesolev e-kiri on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks üksnes e-kirjas 
nimetatud saajale.
Teile ekslikult saadetud e-kirja palume kustutada ning teavitada selle 
saatjat.

This message contains confidential information and is intended only for the 
recipient named.
If you received this message by mistake, please delete it and notify the 
sender.